wtorek, 19 stycznia 2021

Klasa IV Dla babci i dziadka

Temat: Śpiewamy dla babci i dziadka

Babcia i Dziadek 

są dla swoich wnuków często najlepszymi przyjaciółmi. 

Możemy liczyć z ich strony na opiekę, rozpieszczanie pysznym ciastem albo lodami kiedy mamy szlaban na słodycze, wspólne spacer, żarty, 

gry i zabawy oraz rozumienie. 



Istnieje wiele wierszy i piosenek opowiadających o babci i dziadku wyrażających wdzięczność za ich miłość i dobroć. 

Okazujcie Waszym babciom i dziadkom wdzięczność i miłość za wszystkie miłe chwile spędzone razem, Jeśli podarujecie im własnoręcznie przygotowaną laurkę i zaśpiewacie dla nich piosenkę, zrobicie im wspaniały prezent. 

Piosenka dla babci i dziadka - Weronika Bernaciak, sł./muz. Sylwester Bernaciak


Tekst piosenki: 
1.W świecie zwyczajnych ludzkich spraw 
Każdy gdzieś pędzi każdy gna 
Tam niezwykłą wartość w sobie ma 
Babcia z dziadkiem a ja kocham ich co dnia

 Ref: Powiedz babciu powiedz dziadku powiedz mi 
Kto za wami tęskni i kto o was śni
 Zaraz weekend szkoła kończy się ja wiem 
Jeszcze chwila i znów zobaczymy się 

2.Powiedz babciu czy ktoś bardziej kocha cię 
Bo tyś jest dobrocią samą w sobie mi
 Że mi dałaś mamę tatę w końcu ja
 Zaistniałam (em) na tym świecie żeby trwać 

Ref: Powiedz babciu powiedz dziadku powiedz mi 
Kto za wami tęskni i kto o was śni 
Zaraz weekend szkoła kończy się ja wiem
 Jeszcze chwila i znów zobaczymy się 

3.Powiedz dziadku kto bardziej kocha cię 
Za ten czas w którym z nami jesteś ty 
I niech trwa ta chwila bo dziś wiem 
Że zastąpić ciebie nikim nie da się
 
Ref: Powiedz babciu powiedz dziadku powiedz mi 
Kto za wami tęskni i kto o was śni 
Zaraz weekend szkoła kończy się ja wiem 
Jeszcze chwila i znów zobaczymy się

Piosenkę możecie pobrać klikając w ikonkę pobierz plik na komputer z tej strony 
Tekst do pobrania i wydrukowania jest tu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz